Aleph logo Kopkatalogs
Aleph logo Reģistrēties | Beigt darbu | Lietotājs | Datubāzes | Komentāri | Palīdzība  
Aleph logo   Pārlūkošana | Meklēšana | Rezultātu saraksts | Iepriekšējie meklējumi | Mans e-plaukts | English  
 
 
  Pievienot e-Plauktam  |  Saglabāt/Sūtīt  |   

Pilns ieraksts

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts
ISBN   9781138191556 (iesiets)
  9781138502543 (brošēts)
Nosaukums   Discourse and social media / edited by Gwen Bouvier.
Izdošanas ziņas   London ;New York : Routledge, 2016.
Fiziskais rakst.   128 lpp. : ilustrācijas, 25 cm
Bibliogrāfija   Ietver bibliogrāfiju un rādītāju.
Saturs   Saturs: What is a discourse approach to Twitter, Facebook, YouTube and other social media: connecting with other academic fields -- The pursuit of power in Iraqi political discourse: unpacking the construction of sociopolitical communities on Facebook -- YouTube as a site of debate through populist politics: the case of a Turkish protest pop video -- ’Should each of us take over the role as watcher?’ Attitudes on Twitter towards the 2014 Norwegian terror alert -- Radicalist discourse: a study of the stances of Nigeria’s "Boko Haram" and Somalia’s "Al Shabaab" on Twitter -- VIsual forms of address in social media discourse: the case of a science communication website -- Food fight: conflicting language ideologies in English and French news and social media.
Papildapraksts   LinkBouvier, Gwen
Priekšmets   LinkDiskursa analīze
  LinkSociālie mediji
UDK   Link81`42
Monogr. ier. nr.   000822923
 
Visi eksemplāri   Visi eksemplāri
Eks. pa filiālēm   LUB:Humanitārā bibl.Library Info

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts


Beigt darbu - Komentāri - Palīdzība - SBA - Pārlūkošana - Meklēšana - Rezultātu saraksts - Iepriekšējie meklējumi - Datubāzes