Autors
|
Abbas, Syed Ali
|
Nosaukums
|
Formation of Brand Loyalty Matrix for Higher Education Institutions (HEIs) = Zīmola lojalitātes matricas izveidošana augstākās izglītības iestādēm (AII) : doctoral thesis for a doctor’s degree in management science, sub branch - business management / Syed Ali Abbas ; advisor Dr.phil. Velga Vēvere ; official reviewers: Dr.paed. Ineta Luka, Dr.paed. Jelena Davidova, Dr.Ph.D. Maria Kovacova ; Turiba University.
|
Cits nosaukums
|
Zīmola lojalitātes matricas izveidošana augstākās izglītības iestādēm (AII)
|
Izgatavoš. ziņas
|
Riga : [izgatavotājs nav zināms], 2020.
|
Fiziskais rakst.
|
232 lp. : diagrammas, ilustrācijas, tabulas ; 31 cm
|
Disert. piezīme
|
Promocijas darbs (Dr.oec.)--Biznesa augstskola Turība, 2020.
|
Bibliogrāfija
|
Bibliogrāfija: 160.-180. lp.
|
Valodas piezīme
|
Teksts angļu valodā, anotācija arī latviešu un poļu valodā.
|
Iesējuma piezīme
|
Iesiets izdevums.
|
Papildapraksts
|
Vēvere, Velga, 1958-
|
|
Lūka, Ineta, 1964-
|
|
Davidova, Jeļena, 1959-
|
|
Kováčová, Mária
|
Papildapraksts
|
Biznesa augstskola Turība
|
Priekšmets
|
Zīmolzinība (tirgvedība)
|
|
Augstskolas
|
Priekšmets (forma)
|
Promocijas darbi.
|
UDK
|
659.126 (043)
|
Monogr. ier. nr.
|
000994222
|
|
|
Visi eksemplāri
|
Visi eksemplāri
|
Eks. pa filiālēm
|
LNB:Arhīvs
|
Eks. pa filiālēm
|
LU AB:Misiņa bibliotēka
|