Aleph logo Kopkatalogs
Aleph logo Reģistrēties | Beigt darbu | Lietotājs | Datubāzes | Komentāri | Palīdzība  
Aleph logo   Pārlūkošana | Meklēšana | Rezultātu saraksts | Iepriekšējie meklējumi | Mans e-plaukts | English  
 
 
  Pievienot e-Plauktam  |  Saglabāt/Sūtīt  |   

Pilns ieraksts

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts
Autors   LinkAbbas, Syed Ali
Nosaukums   Formation of Brand Loyalty Matrix for Higher Education Institutions (HEIs) = Zīmola lojalitātes matricas izveidošana augstākās izglītības iestādēm (AII) : doctoral thesis for a doctor’s degree in management science, sub branch - business management / Syed Ali Abbas ; advisor Dr.phil. Velga Vēvere ; official reviewers: Dr.paed. Ineta Luka, Dr.paed. Jelena Davidova, Dr.Ph.D. Maria Kovacova ; Turiba University.
Cits nosaukums   Zīmola lojalitātes matricas izveidošana augstākās izglītības iestādēm (AII)
Izgatavoš. ziņas   Riga : [izgatavotājs nav zināms], 2020.
Fiziskais rakst.   232 lp. : diagrammas, ilustrācijas, tabulas ; 31 cm
Disert. piezīme   Promocijas darbs (Dr.oec.)--Biznesa augstskola Turība, 2020.
Bibliogrāfija   Bibliogrāfija: 160.-180. lp.
Valodas piezīme   Teksts angļu valodā, anotācija arī latviešu un poļu valodā.
Iesējuma piezīme   Iesiets izdevums.
Papildapraksts   LinkVēvere, Velga, 1958-
  LinkLūka, Ineta, 1964-
  LinkDavidova, Jeļena, 1959-
  LinkKováčová, Mária
Papildapraksts   LinkBiznesa augstskola Turība
Priekšmets   LinkZīmolzinība (tirgvedība)
  LinkAugstskolas
Priekšmets (forma)   LinkPromocijas darbi.
UDK   Link659.126 (043)
Monogr. ier. nr.   000994222
 
Visi eksemplāri   Visi eksemplāri
Eks. pa filiālēm   LNB:ArhīvsLibrary Info
Eks. pa filiālēm   LU AB:Misiņa bibliotēkaLibrary Info

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts


Beigt darbu - Komentāri - Palīdzība - SBA - Pārlūkošana - Meklēšana - Rezultātu saraksts - Iepriekšējie meklējumi - Datubāzes